lördag 11 december 2010

NU har jag börjat mitt gjuteri!!!!






Ängel på pidistal 120:-



















Pussande änglar 60:-













Ängel i vingar 75:-




Mitt lilla gjuteri!
Oj vad jag tycker detta är roligt!
Jag har nu lite änglar i gips till salu.

I sommar kommer jag gjuta i betong och det
kommer bli de mest underbara saker tillbåde hem och trädgård!
Men än så länge är det hemligt...:o)

Nu när vi flyttar och jag får min egen verkstad så
kommer allt igång ordentligt och det ska bli så
fruktansvärt roligt att skapa.
Här kommer lite bilder på mina änglar...
Vilar i händer 100:-

2 kommentarer:

Linda sa...

Hej Sofie.
Så fina änglar du gör.
Var ska ni flytta? Ser ibland din lilla Alice på dagis när jag är på babycafét, sötis. Hoppas allt är bra med dig.
/Linda.

skapargumman sa...

Tackar! Vi ska flytta till Klågerup till ett jättefint hus. Ja Alice är en riktig charm tös.
Allt bra här,gjuter för fullt och börjar snart med betong, ska bli spännande, hur är det själv?
Kram sofie