tisdag 28 juni 2011

Gjutna saker i Betong



Alla saker gjuter och målar jag själv. Allt går att få i olika färger eller omålat. Tar beställningar på allt. Men betong tar lite tid att "bränna" (torka) Så framförhållning är ett måste eller om man har tid att vänta. Har man tur så har jag redan färdiga saker. Just nu 20110628 har jag ett litet lager, men gjuter så ofta jag kan för jag älskar det.



När det gäller de stora betongstenarna så vill jag helst leverera dem, eller så får ni hämta dem. För de är tunga och kostar nog mycket att skicka, och kan ju faktiskt gå sönder, fast det är ett jätte tåligt material. Jag skickar naturligtvis om det är det ni vill. Tack för att ni tittade in och välkommen åter till mitt lilla gjuteri!

2 kommentarer:

thejunholtmouldfamily.blogspot sa...

Vilka fina grejor du gör =0) Steve skickade mig din länk! Tror att jag skulle vilja köpa något av dig, skickar du eller kommer man och hämtar? Skulle själv vilja lära mer om Scrapbooking, har köpt på mig en del men vet inte riktigt vad jag skall göra med det *fniss*
Mvh
Carita
(Gift med Steve Mould)

skapargumman sa...

Hej Carita
Vad roligt du tycker om mina saker!Du kan ju se vad du vill ha så kan jag räkna ut frakt, så kan du bestämma dig efter det om du vill hämta eller få det skickat? Ha en underbar dag och hälsa hem
Vänligen
Sofie