måndag 19 maj 2014

Ja då har jag gått och köpt PT timmar för träning och kostschema på 8 veckor på Lets Deal, för annars har jag inte råd helt enkelt. Ska bli väldigt intressant att se vad de kan skapa fram för mig med mina förutsättningar, jag är såå spänd. Jag har ju andra som har gjort väldiga förändringar, men man ska ju också ge 100% och iblnad kan det vara svårt när man har familj att ta hänsyn till, och när man har svårt att säga nej till söta saker :-(
Nu ser formen ut så här maj 2014:


Idagsläget tränar jag styrketräning varannan vardag och intervall löpning på löpbandet varannan dag när jag hinner.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Looking good!!

Ha en underbar dag

Kramar
Lene

skapargumman sa...

Tack Lene, vi får se vad PT:n kan ge för tips så det blir lite mer konturer , hihihi...